Panaszkezelés
Oktatóközpontunk elkötelezett a minőségi oktatás és szolgáltatás iránt. Célunk, hogy ügyfeleink maximálisan elégedettek legyenek tevékenységünkkel. Amennyiben mégis panaszra lenne okuk, azt az alábbi lehetőségek bármelyikén bejelenthetik.
Panaszkezelési szabályzatunk előírásai szerint, - melyet az ügyfélszolgálati irodában nyitvatartási időben (8:000-15:00) megtekinthetnek – a lehető legrövidebb időn belül kivizsgáljuk a panaszt, és szóban vagy írásban értesítjük a vizsgálat eredményéről.
A bejelentés lehetőségei:
-
Személyesen: oktatónál, oktatásszervezőnél, ügyvezető igazgatónál
-
Telefonon:, (20) 980 3570, (20) 936-7733, (1)274-8373
-
Írásban:
Az ügyfélszolgálaton található űrlap kitöltésével
Postai úton: 1012 Budapest, Logodi utca 34/b. címre
E-mailben: training@controll.hu
-
Vagy www.controll.hu honlapon a Kapcsolat menüpontból közvetlenül